Tommy Hilfiger, славетна компанія з виробництва одягу не завжди була відомим брендом, який ми знаємо сьогодні. Фірмове використання класичного червоного, білого та синього кольорів відтворило старі стилі та тенденції і таким чином повернуло ретро-стиль в центр уваги, створивши бренд, який ми всі любимо.
Ранні роки
Томмі Хілфігер народився в березні 1951 року в Ельмірі, штат Нью-Йорк, другим з дев'яти дітей в ірландсько-американській родині робітничого класу. Його мати працювала медсестрою, тоді як тато виготовляв годинники в місцевому ювелірному магазині. Томмі Хілфігер відвідував Вільну академію Ельміра в середній школі, де він не був ані зірковим спортсменом ані обдарованим студентом.
Перше підприємство
Однак підприємницькі здібності Хілфігера були очевидними з юних років. Будучи підлітком, він почав купувати джинси в Нью-Йорку, які переробляв і продавав з націнкою в Ельмірі. Коли йому було 18, він відкрив магазин під назвою The People's Place, де продавали товари хіпі, такі як дзвони, пахощі та пластинки. Все йшло шалено вдало - у Tommy Hilfiger незабаром з’явилася мережа магазинів і шестизначний дохід.
Комерційний успіх
У 1984 році до Хілфігера звернувся індійський підприємець Мохан Мурджані, який шукав дизайнера, який би очолив лінію спортивного одягу для чоловіків. Мурджані дозволив Хілфігеру розробити етикетку під своїм ім'ям і вони оголосили про прихід нової марки на модну сцену, що розміщувала сміливий рекламний щит на Таймс-сквер у Нью-Йорку.
Tommy Hilfiger як бренд став широко відомим лише на початку 90-х. Музика хіп-хопу злетіла на пік своєї популярності, і репери та музиканти, що приїжджали на гастролі почали цікавитися речима Томмі. З самого початку Hilfiger мав чудові стосунки з музичною індустрією, і хоча це продовжувалося доволі довго, співпраця з ними ставала менш надійною, оскільки інші бренди почали розвиватися з новою силою та брати частку експозиції. Бренд все ще залишався орієнтований на чоловіків, проте нова лінійка одягу для жінок була на горизонті. Жінки сприйняли нову колекцію з розпростертими обіймами у 96-у, оскільки тепер вони змогли бути частиною модної сцени Томмі Хілфігера.
У наш час Томмі Хілфігер є одним з найбільших гравців в індустрії моди, разом із такими людьми, як Ральф Лорен та Кельвін Кляйн - дві марки, які фігурували на цьому суперечливому першому рекламному щиті на Таймс-сквер.
Ця прихильність до музичної індустрії закріпила Томмі Хілфігера як бренд вуличного одягу, далеко від коренів матроського клубу. Результат сьогодні - унікальна суміш міського та елегантного одягу, ідеально поєднуючи два протилежні кінці модного спектру.
Tommy Hilfiger, славетна компанія з виробництва одягу не завжди була відомим брендом, який ми знаємо сьогодні. Фірмове використання класичного червоного, білого та синього кольорів відтворило старі стилі та тенденції і таким чином повернуло ретро-стиль в центр уваги, створивши бренд, який ми всі любимо.
Ранні роки
Томмі Хілфігер народився в березні 1951 року в Ельмірі, штат Нью-Йорк, другим з дев'яти дітей в ірландсько-американській родині робітничого класу. Його мати працювала медсестрою, тоді як тато виготовляв годинники в місцевому ювелірному магазині. Томмі Хілфігер відвідував Вільну академію Ельміра в середній школі, де він не був ані зірковим спортсменом ані обдарованим студентом.
Перше підприємство
Однак підприємницькі здібності Хілфігера були очевидними з юних років. Будучи підлітком, він почав купувати джинси в Нью-Йорку, які переробляв і продавав з націнкою в Ельмірі. Коли йому було 18, він відкрив магазин під назвою The People's Place, де продавали товари хіпі, такі як дзвони, пахощі та пластинки. Все йшло шалено вдало - у Tommy Hilfiger незабаром з’явилася мережа магазинів і шестизначний дохід.
Комерційний успіх
У 1984 році до Хілфігера звернувся індійський підприємець Мохан Мурджані, який шукав дизайнера, який би очолив лінію спортивного одягу для чоловіків. Мурджані дозволив Хілфігеру розробити етикетку під своїм ім'ям і вони оголосили про прихід нової марки на модну сцену, що розміщувала сміливий рекламний щит на Таймс-сквер у Нью-Йорку.
Tommy Hilfiger як бренд став широко відомим лише на початку 90-х. Музика хіп-хопу злетіла на пік своєї популярності, і репери та музиканти, що приїжджали на гастролі почали цікавитися речима Томмі. З самого початку Hilfiger мав чудові стосунки з музичною індустрією, і хоча це продовжувалося доволі довго, співпраця з ними ставала менш надійною, оскільки інші бренди почали розвиватися з новою силою та брати частку експозиції. Бренд все ще залишався орієнтований на чоловіків, проте нова лінійка одягу для жінок була на горизонті. Жінки сприйняли нову колекцію з розпростертими обіймами у 96-у, оскільки тепер вони змогли бути частиною модної сцени Томмі Хілфігера.
У наш час Томмі Хілфігер є одним з найбільших гравців в індустрії моди, разом із такими людьми, як Ральф Лорен та Кельвін Кляйн - дві марки, які фігурували на цьому суперечливому першому рекламному щиті на Таймс-сквер.
Ця прихильність до музичної індустрії закріпила Томмі Хілфігера як бренд вуличного одягу, далеко від коренів матроського клубу. Результат сьогодні - унікальна суміш міського та елегантного одягу, ідеально поєднуючи два протилежні кінці модного спектру.