Жоден бренд не є таким знаковим для Америки та спорту поло як Ральф Лорен. З метою продажу американської мрії Ральф Лорен сам став втіленням загальнолюдського прагнення. Поло для молодого підприємця символізувало особливий зв’язок з людьми, конями, модою, а головне - статусом. Він вклав чотири ідеї в розкішний бренд одягу, який принесе стиль та комфорт у повсякденне життя на високому рівні.
Стиль поло
Ralph Lauren - це бренд, який представляє елегантну розкіш і престиж. Сорочки поло Ralph Lauren стали настільки популярними, що бренду довелося відмовитися від назви "поло". Тоді вона відзначилася не лише як компанія, що виробляє сорочки поло, але і як окремий будинок моди.
Емблема та історія модного дому
Незважаючи на те, що Polo Ralph Lauren був розроблений лише в 1968 році, всього шістдесят років тому, бренд, здається, завжди був основним елементом моди. Емблема вершника на сорочках поло непідвладна часу.
Ральф Лорен вже був у модній індустрії, коли в 1967 році, він переконав свого керівника - виробника краваток дозволити йому розпочати власну лінію. Він взяв позику в 50 000 доларів і додав до свого імені «поло», бо це звучало солідніше і більш по-американськи. Додавши “Polo” перед “Ralph Lauren”, він одразу поставив свій бренд на кілька сходинок над іншими.
Він працював з однієї лавки в Емпайр-Стейт-Білдінг і навіть здійснював поставки самостійно. У 1969 році універмаг Манхеттена Bloomingdale дав Ральфу власний магазин. Через два роки Лорен випускає жіночу лінію сорочок. Минув ще рік, і Лорен випустив сорочку у 24 кольорах.
Маркетинг Лорена
Те, що зробив Ральф Лорен не було новаторським, але те, як він це зробив було абсолютно новим. Геніальний маркетинг ложкою годував меценатів, яких вони хотіли залучити. Одяг мав поєднання витонченості та простоти. Результатом стала спрощена вишуканість, до якої прагнув кожен американець на рубежі століть. Він представляв справжнього персонажа Американи та проклав шлях для майбутніх дизайнерів. Кожен, від штату Мен до клубу поло Грінвіч та Лонг-Айленда, розділяв одне безумовне бажання - їм негайно потрібна була сорочка поло Ральфа Лорена. А наявність куртки Ральфа Лорена “Гаррінгтон” було піком бажань тогочасного модника.
Що випускає бренд?
Бренд починав із сорочок та розійшовся у кожну деталь гардеробу, створюючи єдиний стиль життя. У 1978 році бренд випустив одночасно чоловічий та жіночий аромат. Тепер мало того, що можна було одягнутись у повне вбрання поло-клубу, воно ще й пахло брендом.
Найкраще Ральфу Лорену вдалося пристосуватися до мінливих смаків та культурних одержимостей. Бренд ніколи не змінював стилі, але ребрендинг відповідав бажанням своїх клієнтів, він нахабно тримався на плаву у будь-якому напрямку чи субкультурі. Від гравців поло до ковбоїв, реперів, членів заміського клубу Нової Англії, студентів Оксфорду чи скейтбордистів. Він пристосувався до кожного і кожен знайшов щось своє в ньому та полюбив усім серцем.