Французький тенісист Рене Лакост був на піку своєї популярності приблизно в 1927 році, в час, коли спортивний одяг був не найдосконалішим. Рене перебував у пошуках тенісного спорядження, яке б було найкомфортнішим для тенісу та не сковувало рух. Одного разу Рене побачив на майданчику свого друга, що тренувався в сорочці поло і це було настільки практично, що Рене доручив англійському кравцю зшити кілька сорочок поло як у бавовняній тканині, так і у вовні. Скоро їх носили всі. Після того, як на майданчику Лакоста побачили у сорочці поло та шортах, жоден інший спортсмен не одягнув більше старий піджак та брюки на турнірах.
Створення логотипу
Одного разу ЗМІ називали Лакоста "Алігатором" на Відкритому чемпіонаті Америки після того, як він, як відомо, перевершив капітана французької команди Кубка Девіса за валізу зі шкіри алігатора. Натомість його шанувальники назвали його "Крокодилом", ніхто не впевнений, чому вони перейшли з алігатора на крокодила, можливо, це тому, що його європейські фанати не хотіли підтримувати американську тварину.
Він любив це прізвисько, і воно йому підходило. Його стиль гри був сповнений спритними поворотами, що нагадували крокодила на полюванні. Наступного сезону він повернувся у піджаку з вишитим крокодилом на грудях. Це стане першим персональним брендом для спортсмена.
Започаткування бізнесу
У 1933 році Lacoste розпочав продаж власного асортименту сорочок поло європейській публіці. Хоча вони не були найвигіднішими продуктами, в той час існувала лише невелика частина населення, яка могла б дозволити собі витратити великі кошти на розкішну сорочку.
Рене розпочав бізнес у Штатах у 1952 році з випуску своєї першої лінійки кольорових сорочок. Невдовзі він почав співпрацю з англійським виробником "Izod". Тож бренд став відомий в Америці як “Izod Lacoste” або навіть просто “Izod”. Спочатку у поло були ті самі проблеми, як і на батьківщині оскільки вони намагалися завоювати фінансову еліту. Побоюючись банкрутства, партнер Рене, генеральний директор Izod вирішив передати кілька сорочок Lacoste своїм добрим друзям та президенту Ейзенхауеру. Як тільки їх помітили в сорочках, популярність раптово зросла, і сорочки були на полицях більшості універмагів. Певним чином, це було народження того стилю одягу, який ми знаємо сьогодні.
У 70-80-х роках Лакост був на піку популярності, школярі по всій Америці носили монохромні поло, часто з розщібнутим коміром. Це було пов’язано з їх низькою ціною, сорочки Lacoste значно подешевшали наприкінці 70-х та 80-х років з причини, яка, як кажуть, пов’язана з Ізодом. Бренд хотів задовольнити масовий ринок, тоді як Lacoste хотів продати заможнішому прошарку населення за вищу ціну. Їх розбіжності призвели до того, що дві фірми розділилися в 1993 році.
У той же час футбольні фанати прийняли бренд, і він став престижним серед таких, як Stone Island та Adidas. Мінімалістичний дизайн Lacoste і сьогодні любить футбольне співтовариство.
Спадщина
У 1996 році Рене Лакост помер. Його спадщина продовжується донині, бо Lacoste продає витончені сорочки, виготовлені з високоякісних волокон. Він назавжди змінив тенісний одяг, змінивши зовнішній вигляд кожного гравця від штанів та світшотів до шортів та сорочок поло протягом двох років. Сьогодні його класичні сорочки поло є ідеальним варіантом як для офіційного, так і для повсякденного вбрання.